Artyści często chcą wiedzieć, czy istnieje dokładna formuła, której mogą przestrzegać, aby zapewnić sukces w branży muzycznej. Czy istnieje taka formuła? Co mogą zrobić artyści, aby osiągnąć sukces? Czy możliwe jest przestrzeganie dokładnego biznesplanu, aby zostać odnoszącym sukcesy artystą, czy też o wyniku branży decyduje czysty przypadek?

Czas jest najważniejszy

Jeśli chodzi o dobre radzenie sobie w przemyśle muzycznym, najważniejszy jest czas. Bez względu na to, jakie inne talenty artysta ma po swojej stronie lub jakie strategie zastosował, czas jest głównym czynnikiem. Spójrz na rynek, aby zobaczyć, kiedy potrzebny jest dokładny rodzaj niepodpisanego talentu lub artysty. W ten sposób dowiesz się, kiedy jest Twój idealny czas.

Podaż i popyt

Jak w przypadku każdego produktu, przemysł muzyczny ma łańcuch podaży i popytu. Niektóre gatunki są bardziej poszukiwane niż inne. Ponadto lokalny i krajowy popyt na niezależnych muzyków jest bardzo różny. To, że masz awans w swojej okolicy, nie oznacza, że ​​idziesz na awans krajowy. Są artyści, którzy rozwijają się lokalnie, ale nie generują wystarczającego rozgłosu, aby przyciągnąć międzynarodową lub krajową uwagę.

Talent nie jest czarno-biały

Talent to znacznie więcej niż głos artysty czy umiejętności instrumentalne. Obejmuje takie umiejętności, jak taniec, obecność, pisanie piosenek i kompozycja muzyczna. Ma to również wiele wspólnego z prezentacją publiczności. Przede wszystkim najważniejszym talentem artysty jest umiejętność łączenia się z publicznością.

Musisz być w stanie połączyć się z publicznością i sprawić, by usłyszeli wiadomość, którą próbujesz przekazać. W końcu muzyka polega na dzieleniu się historią i generowaniu emocji. Kiedy wytwórnie płytowe oceniają talent i promują muzyków, traktują artystę jak pakiet. Jeśli artysta ma duże umiejętności w jednej dziedzinie, może nadrobić brak innych.

Użyj obrazu, aby zmaksymalizować sukces

Twój wizerunek powinien być niepowtarzalny. Znajomość może pomóc Twojej sprawie, ale w Twoim osobistym stylu i wizerunku powinno być coś zupełnie wyjątkowego. Fani nie chcą oglądać dokładnie tego samego i zdecydowanie nie chcą widzieć jednego wykonawcy dokładnie takiego, jak inny.

Pokaż swoje rzeczy

Doświadczenie jako artysty może wiele znaczyć, jeśli chodzi o promocję piosenek. Obejmuje liczbę wykonanych przez Ciebie koncertów oraz poziom przygotowania do próby. Ale co najważniejsze, chodzi o radzenie sobie z porażką i przezwyciężanie jej. To sposób na przezwyciężenie odrzucenia lub nadanie pozytywnego nastawienia dzięki negatywnym opiniom. Doświadczenie jest dobre, podobnie jak profesjonalizm. Kiedy jesteś artystą bez podpisu, im większe masz doświadczenie i profesjonalizm, tym większe prawdopodobieństwo, że zostaniesz podpisany przez ważną wytwórnię. Wykorzystaj swoją wiedzę, aby pozwolić ludziom traktować twoją muzykę poważnie.

Wszystko ma swoją cenę

Prawdziwe życie nie przypomina filmów. Są szanse, że nie odniesiesz magicznego sukcesu z dnia na dzień tylko dlatego, że masz niesamowity talent. Wiele osób o niesamowitych talentach nigdy nie ujrzy światła dziennego, jeśli chodzi o przemysł muzyczny. To wymaga wysiłku, czasu i wiele razy, nawet pieniędzy, aby dotrzeć tam, gdzie chcesz. Przemysł muzyczny nie oferuje swobodnej drogi do sukcesu. Współpracuj z innymi artystami, bądź w studio, bądź w sieci w branży, graj koncerty i nie tylko.

Te rzeczy często wymagają więcej pieniędzy i czasu, niż niektórzy zdają sobie sprawę. Nawet najlepsi artyści mogą szybko spaść na twarz bez starannego planowania.

Ucz się od najlepszych

Uczenie się od najlepszych jest zarówno błogosławieństwem, jak i przekleństwem. Ci, którzy odnieśli sukces, mogą zobaczyć rzeczy, których nigdy nie zrobiłbyś sam. Ale mentor może też zbytnio skupić się na rzeczach, które nie działają dla Ciebie. Mentorzy i doradcy są ważni. Po prostu upewnij się, że wybrałeś właściwe i nie zapomnij przeanalizować każdej udzielonej porady, aby sprawdzić, czy zadziała.

Wiedz, czego chcą i wykorzystaj to, co najlepsze

Łączenie się ze swoimi fanami to prawdopodobnie najlepszy sposób na rozwój jako artysty. Jest to nie tylko ważna część promowania piosenki, ale wiesz, czego naprawdę chcą Twoi fani. Artyści i amatorzy mogą swobodnie komunikować się w sposób, o jakim artyści minionych pokoleń mogli tylko pomarzyć. Możesz nie tylko zrezygnować ze wszystkich pojawiających się żądań, ale także uzyskać dobre pomysły na bieżąco. Chociaż zawsze będą odbywały się wydarzenia dla fanów organizowane przez agentów i promotorów, media społecznościowe są dla fanów bezpośrednią liną ratunkową dla artystów i nie można ich lekceważyć. Poznaj najlepsze i najgorsze osobowości i wykorzystaj je, aby zdecydować, co możesz, a czego nie możesz dać swojej grupie fanów. Wszystko, co może zadziałać, można przekazać zespołowi.

Pobieranie gry

Promocja muzyki może być trudna. Czasami droga do sprzedaży nagrań i słuchania radia może być dłuższa i bardziej rockowa, niż początkowo sądził artysta. Może to być również błędne koło, ponieważ do sprzedaży płyt może być potrzebne odtwarzanie radia i odwrotnie. Zarezerwowanie i odtworzenie wielu programów może też zająć dużo czasu. Zdobycie wszystkich trzech pomaga zapewnić sukces. Jednak gra na którymkolwiek z tych boisk może być trudna bez wykazania się co najmniej doświadczeniem i bazą fanów. Jednak nawet artyści, którzy dotarli do tego punktu, nadal nie mogą sprzedać wystarczającej liczby płyt, aby kontynuować. Dlatego ważne jest, aby stale robić rzeczy, aby zapewnić sukces we wszystkich obszarach.

Przystosowanie się do zmiany

Bądź cierpliwy. Nawet jeśli zrobisz wszystko dobrze, sukces nie zawsze jest natychmiastową gwarancją. Musisz nauczyć się być elastycznym. Czasami oznacza to po prostu relaks i nie przesadzanie. Ale przede wszystkim oznacza to, że musisz przyzwyczaić się do rzeczy, które nie działają zgodnie z planem. Zmiany, które zachodzą w branży, akceptacja koncertów, których normalnie nie jesteś w stanie zrobić, łamanie ustalonych rutyn i rzeczy, które pozwalają ci wyjść poza harmonogram, to wszystko, co jest pewne w branży muzycznej. Artyści, którzy wychodzą poza ramy i potrafią podążać za nurtem, zwykle rozwijają się szybciej niż ci, którzy nie potrafią.

Poznaj branżę od wewnątrz i na zewnątrz

To jedyny sposób, aby to osiągnąć w branży muzycznej. Musisz znać wszystkie zakamarki sceny muzycznej i dokładnie wiedzieć, jak działa każda ruchoma część podczas promowania muzyków. Oznacza to, że musisz dokładnie przestudiować, co robić w studio, dowiedzieć się o tantiemach i innych dochodach, publikować oferty, rezerwacje i nie tylko. Muzyka może być głównym tematem, ale nie jest to jedyna rzecz, którą musisz wiedzieć. Musisz także być mistrzem w badaniach i biznesie. Ta wiedza nie tylko pomoże Ci szybko iść naprzód, ale może również pomóc w zapobieganiu wykorzystywaniu Ciebie przez ludzi i sprawieniu, że zaczniesz wszystko od nowa.

Dowiedz się więcej o wejściu na rynek muzyczny, odwiedzając www.superstartunes.com/blogs/