Jest wielu ludzi, którzy twierdzą, że są ekspertami od marketingu muzycznego, ekspertami od reklamy muzycznej i ekspertami od mediów społecznościowych. Tak – dosłownie tysiące i tysiące. Jeśli chodzi o marketing i promocję swojej muzyki, masz szeroki wybór dobrych opcji. DOBRZE? Źle (mnóstwo opcji) tak, ale ile jest wartych ich soli? Niewiele!

Z jakiegoś powodu pozbawiona skrupułów muzyka „chce być pszczołami” muzyków, nie wiem dlaczego, może uważają, że to łatwy miękki dotyk. Może nie lubią muzyków lub gorzej, nie lubią muzyki. (WOW) Wielu z tych ludzi jest lub było muzykami, a może stażystą gdzieś w branży muzycznej, lub tak naprawdę lubią muzykę. Uważają to za uprawniające ich do ogłoszenia się ekspertem od marketingu muzycznego lub, co gorsza, publicystą muzycznym, który wymaga wieloletniego doświadczenia w branży muzycznej i gromadzenia tysięcy kontaktów z mediami muzycznymi, a ponadto reklamować najlepszy możliwy produkt lub usługę. co przyspieszy jego muzyczną karierę.

Cóż, muszę o tym powiedzieć: Ja sam jestem muzykiem, choć dawno temu w branży muzycznej było wielu oszustów. Doświadczyłem głębokiego bólu, że jestem pieprzony przez pozbawionych skrupułów ludzi, którzy twierdzą, że są moim wybawcą w branży muzycznej. Internet i wyrównanie niezależnego pola gry muzycznej otworzyło przed rekinom i oszustom wiele możliwości na grę. Mój zespół odniósł sukces tylko dzięki szczęściu: znaleźliśmy uczciwych ludzi.

Oto lista kontrolna do rozważenia przy wyborze reklamodawcy lub kompleksowej usługi marketingowej:

Sprawdź swoje dane uwierzytelniające i postępuj zgodnie z tą listą kontrolną

Mają jeden wiarygodny obecność w Internecie?

Czy mają setki świadków? Lub, jak lubię nazywać je TRUSTIMONIALS – sprawdź ich referencje!

Ile mają lat „SZCZEGÓLNEGO” doświadczenia? Sprawdź to

Czy napisałeś setki artykułów na temat marketingu muzycznego?

Czy należą do wielu głośnych organizacji przemysłu muzycznego?

Potencjalny marketer lub reklamodawca odpowiada na wszystkie pytania

czy subtelnie ich unikają?

Czy powiedzą Ci, z kim i gdzie będą promować Twoją muzykę?

to znaczy, powiązania z mediami muzycznymi, czy też mówią ci, żebyś poczekał i zobaczył?

Widziałeś kontrastujące próbki jego prac?

Czy dadzą ci to, co obiecują na piśmie?

Przed dokonaniem wyboru zastanów się nad tym

UCZCIWOŚĆ – UCZCIWOŚĆ – PRZEJRZYSTOŚĆ

Oprócz świetnej pracy, która naprawdę pomaga ci w karierze, są to prawdopodobnie trzy najważniejsze elementy do rozważenia.

Jeśli którykolwiek lub wszystkie z powyższych poświadczeń nie należą do kategorii pozytywnej —

UWAGA, MOŻESZ BYĆ WYDRUKOWANY

Nie mam szczęścia znaleźć odpowiednich ludzi do naszego projektu i nie twierdzę, że nie da się tego zrobić. Mówię tylko, że w dzisiejszych czasach niezwykle ważne jest odrabianie pracy domowej i należytej staranności przed naliczeniem zysków gotówkowych. Większość niezależnych muzyków ma mniejszy budżet i każdy grosz coś dla nich znaczy. Poświęć czas, aby pomylić się z renomowanym konsultantem branży muzycznej. Większość będzie w stanie rozpoznać oszustwo, gdy go zobaczy.

Tak więc dla wszystkich pozbawionych skrupułów rekinów, które czekają, aby przyjść do następnego nieoczekiwanego muzyka, przykro mi, że napisałem ten artykuł, ale musisz być narażony. Nie jest mi z tego powodu przykro. Ludzie tacy jak ty źle znoszą firmę muzyczną, uczciwych reklamodawców i marketerów muzycznych. Jaka szkoda! Uwielbiam moich Indian oraz wszystkich muzyków i artystów i boli mnie ich wykorzystanie. Wypróbuj inną niszę; być może ludzie, którzy potrzebują pomocy w marketingu, aby sprzedawać rakiety lub produkty i usługi przemysłowe. PERUT Pozostaw naszą niszę muzyczną w spokoju !!