Strefa czasowa UTC+1godz.


Dzisiaj jest 18 sty 2018, 22:40



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 136 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 19 sie 2012, 14:02 
Paladyn
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: 7
Rejestracja: 18 cze 2010, 10:22
Posty: 2657
Lokalizacja: Freie Stadt Danzig
Płeć: Mężczyzna
Geez, ja ubóstwiam takie małe potworki :D
Fajna ta czarna wdowa ;)
Pozdrów je ode mnie. I szacun, za to że nie się ich nie boisz :P
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 19 sie 2012, 14:37 
Potępiony
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: 18
Rejestracja: 23 gru 2010, 20:27
Posty: 3843
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Aż mi się przypomniało jak kieeedyś byłem nad morzem, piłka od tenisa mi wpadła pod domek, zaglądam a tam średniej wielkości czarny pajączek z czerwonym paskiem na odwłoku, ale spierdzielałem stamtąd xD

_________________
Obrazek

We're hiding here inside the dream and all our doubts are now destroyed. The guidance of the morning star will lead the way into the void.”
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 17:03 
Wojownik
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: 0
Rejestracja: 29 gru 2008, 13:40
Posty: 111
Lokalizacja: Wodna xD
Metaldragon ona też Cię pozdrawia :P
Miło, że ktoś tu zagląda ;p więc oto nowe fotki ;p

Więc na początek mój skorpion ;)
Konkretnie skorpion cesarski [P.imperator] największy żyjący gatunek skorpiona :P na fotce dorosły samiec.

Obrazek

i pozycja w jakiej zawsze mnie wita

Obrazek

przeprowadzka murinusa. Dodam, że jest to jeden z najagresywniejszych i najbardziej jadowitych pająków :P więc trochę obawiałem się tej przeprowadzki ale udało się ją przeprowadzić dość spokojnie :)

Obrazek

Obrazek

wylinkowy kędzierzawiec ;p Jest to jeden z najlepszych pająków na początek ;p tutaj młodociany osobnik.

Obrazek

Obrazek

i na koniec polująca scolopendra. Czyli przez niektórych nazywana "stonogą". Taka egzotyczna wersja krajowego wija drewniaka. Także agresywna, także jadowita tyle, że proporcjonalnie bardziej niebezpieczna od krajowego kuzyna ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

to wszystko - dziękuję ;)

_________________
aVe Wam !
jak coś - gg 4869092 - zawsze niewidoczny ;)
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 17:06 
Paladyn
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: 7
Rejestracja: 18 cze 2010, 10:22
Posty: 2657
Lokalizacja: Freie Stadt Danzig
Płeć: Mężczyzna
Skorpion wygląda jak plastikowa zabawka :D Ale i tak jest milusi :P
Pająki, jak zwykle świetne fotki, a skolopendry mógłbym używać jako szalika :P
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 17:58 
Potępiony
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: 18
Rejestracja: 23 gru 2010, 20:27
Posty: 3843
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Te skorpiony są zajebiste :D Ale w życiu bym się nie odważył go trzymać :p

_________________
Obrazek

We're hiding here inside the dream and all our doubts are now destroyed. The guidance of the morning star will lead the way into the void.”
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2012, 17:26 
Wojownik
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: 0
Rejestracja: 29 gru 2008, 13:40
Posty: 111
Lokalizacja: Wodna xD
Dzięki ;) skorpion wbrew pozorom jest banalnie prosty w "obsłudze" ;p

a teraz coś innego...

T.gigaski :) pajączki nadrzewne. Dość sympatyczne, i nieagresywne. Jako dorosłe przybiorą rudy kolor ;p i jakby coś mam ich lekki nadmiar :P

Obrazek

B.vagans tzw ptasznik czerwonoodwłokowy ze względu na czerwone włoski na tyłku ;p

Obrazek

G.pulchra czyli jak to ktoś kiedyś sprzedawał "najczarniejszy pająk". jednak idealna czerń pojawia się dopiero u dorosłych sztuk.

Obrazek

teraz Euathlus sp red, którego nie wiem czy pokazywałem kiedyś...ale dopiero zaczyna nabierać powoli kolorki.

Obrazek

teraz pająki właściwe.

Viridasius sp czyli wyjątkowy pająk z Madagaskaru ;p

Obrazek

Obrazek

tutaj Heteropoda lunula po posiłku - co widać w sumie :) Możliwe, że najszybszy z wszystkich pająków.

Obrazek

tutaj inny ośmionóg

Obrazek

i teraz nie pająki...jednak przepraszam za jakoś ale mój aparat więcej nie potrafił ;( albo ja nim nie potrafię ;p

A.formosana. Mała masywna modliszka ;p

Obrazek

Obrazek

i Parasphendale sp. Smuklejsza i sporo większa od poprzedniczki. Poza tym słynie jako jedna z agresywniejszych w hodowli. I dość ciężka w rozmnażaniu ze względu na to, że samiczki lubią sobie skonsumować samca.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

to tyle ;) aVe ;p

_________________
aVe Wam !
jak coś - gg 4869092 - zawsze niewidoczny ;)
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2012, 12:28 
Wojownik
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: 0
Rejestracja: 29 gru 2008, 13:40
Posty: 111
Lokalizacja: Wodna xD
Jako, że mam wolną chwilę to pochwalę się nowym nabytkiem.

Tarantula ukraińska - od paru lat moje marzenie terrarystyczne. W PL niemal nie do zrealizowania ostatnio, ale udało się :) największy pająk środkowoeuropejski. Pięknie ubarwiona, masywna i o majestatycznych ruchach. Większa kuzynka tarantuli włoskiej którą już wcześniej prezentowałem w tym FT.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

A tutaj właśnie Tarantula włoska dla porównania.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

no i L.fallax które plotą naprawdę niesłychane pajęczyny a do tego samo ich ubarwienie jest śliczne.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

i na koniec coś z ptaszników - ptasznik chilijski różowy [G.rosea red] po wylince ;)

Obrazek

dziękuje ;)

_________________
aVe Wam !
jak coś - gg 4869092 - zawsze niewidoczny ;)
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 26 lis 2012, 15:54 
Wojownik
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: 0
Rejestracja: 29 gru 2008, 13:40
Posty: 111
Lokalizacja: Wodna xD
Kto może to niech da lajka na fejsie :) będę wdzięczny ;p
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=468069013232477&set=a.465439136828798.101129.293311187374928&type=3&theater

a oto jakaś nowość ;p

dwie samiczki Ctenus captiosus z Peru ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

i druga sztuka

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

dzięki ^^

_________________
aVe Wam !
jak coś - gg 4869092 - zawsze niewidoczny ;)
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 16 gru 2012, 20:47 
Wojownik
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: 0
Rejestracja: 29 gru 2008, 13:40
Posty: 111
Lokalizacja: Wodna xD
Czasu mało więc niemal nie wbijam :)
Ale jakieś fotki zapodać mogę :P prosze:

Salejka - moja wiekowa samiczka ;)

Obrazek

Ctenus jedna z samiczek

Obrazek

Obrazek

i solfuga którą cały czas się zachwycam ;p

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

aVe ;p

_________________
aVe Wam !
jak coś - gg 4869092 - zawsze niewidoczny ;)
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 17 gru 2012, 19:47 
Wojownik
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: 0
Rejestracja: 29 sie 2012, 22:11
Posty: 235
Lokalizacja: Zespół wyimaginowanych światów.
Ja po prostu nienawidzę pająków...ale oglądam z zainteresowaniem i powstrzymuje ciarki na ciele :) jeżeli o mnie chodzi wolę skorpiony :) SZACUN!
Na górę
  Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 136 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do: