Strefa czasowa UTC+1godz.

Dzisiaj jest 18 lip 2018, 05:46

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2040 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 204  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jak wyglądamy :]
Administrator
Awatar użytkownika
Reputacja: 21
Aby stworzyć trwalszą społeczność duszyczek gromadzących się na tym forum postanowiłem nas sobie trochę zbliżyć ;]
Zatem, ukaż się, jeśli chcesz być pamiętany ;D

Oto ja, zamaskowany Dragu-senpai! :D
Najbardziej destrukcyjny tekst przy zabawie tą maską był brata jak mi zdjęcie robił: "Zmień wyraz twarzy.".. myślałem, że nie przestanę się śmiać xP
Summer House Music '09 ;]
Może wrzucę jeszcze jakieś fotki jak temat zrobi się popularniejszy ;]
A tym czasem zapraszam ;]

Tytuł:
Igor
Awatar użytkownika
Reputacja: 7
Kurde. Totalnie nie tak sobie Ciebie wyobrażałem Dragu :P Na drugim zdjęciu wyglądasz, jakby Cię do niego ktoś dokleił.

Ja jestem rolnik...
Obrazek Na tych wakacjach kilku kumpli do mnie wpadło no i jeden Pan przyniósł nam widły:D

Tu się komuś nudziło, ale wyszło całkiem mrocznie ;]
Obrazek

na koniec takie w miarę normalniejsze. W dole po prawej niewodczne na tym zdjęciu moje miasto
Obrazek

Tytuł:
Rycerz
Awatar użytkownika
Reputacja: 0
Dragu:
Same widły rolnikiem nie czynią ;p
Sam mieszkam na Wsi to wiem xD

[Tak, ten temat służy również do komentowania fotek xD]

Link:
No cóż, Dragu wyszedł z inicjatywą to wypadałoby się ukazać :) Jego foty znam już od dawna, jako że kumplujemy się na NK xD Ingvar, wyglądasz na przyjemnego gościa ;)
Nie powiem, że najbardziej interesowały by mnie fotki Pań z Naszego forum, bo co tu komentować u chłopaków ;)
Tutaj moje takie brzydkie, przerobione :
A tutaj tak całkiem normalnie :)

Dragu:
Ano fakt "znamy się" z NK :P
I kolejny fakt... gdzie podziały się nasze Panie? xD

Ingvar:
ano. chciałbym zobaczyć jak wygląda jajecznica;] prócz tej, którą zawsze w niedziele jadam na śniadanie
a co do Linka: tak, bywam przyjemny :D