Strefa czasowa UTC+1godz.


Dzisiaj jest 17 lip 2018, 04:33



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Tygrysołak
Post: 30 gru 2009, 06:48 
Paladyn
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: 15
Rejestracja: 21 mar 2009, 11:20
Posty: 2525
Lokalizacja: Pomoria
Płeć: Mężczyzna
Tygrysołaki w formie humanoidalnej to osoby zwykle umięśnione, bardzo zwinne i wyższe niż przeciętna.

Walka:
Tygrysołak może przybrać postać hybrydy lub zwierzęcia. W drugiej z wymienionych może skakać do walki i łapać jak zwykły tygrys. W formie hybrydy korzysta przede wszystkim z niebezpiecznych pazurów.

Różne kształty (zn): tygrysołak może przybrać postać dwunogiej hybrydy lub tygrysa.
Klątwa likantropii (zn): każdy humanoid lub gigant trafiony w ataku ugryzieniem tygrysołaka w formie zwierzęcia lub hybrydy musi wykonać rzut obronny na Wytrwałość (ST 15) – nieudany oznacza zarażenie się likantropią.
Doskonalsze łapanie (zw): tygrysołak, aby użyć tej zdolności, musi wpierw trafić atakiem pazurami lub ugryzieniem. Może następnie rozpocząć zwarcie w darmowej akcji, nie prowokując okazyjnego ataku. Jeżeli zwycięży w teście zwarcia, doprowadza do trzymania i ma prawo rozszarpywać.
Skok do walki (zw): jeżeli tygrysołak zaszarżuje, może w danej rundzie wykonać akcję całkowitego ataku, włączając w to dwa rozszarpywania.
Rozszarpywanie (zw): premia do ataku +9 wręcz, obrażenia 1k8+3.
Tygrysia empatia (zw): potrafi porozumiewać się z tygrysami i złowieszczymi tygrysami, a ponadto posiada premię rasową +4 do testów opartych na Charyzmie wykonywanych względem tygrysów i złowieszczych tygrysów.
Umiejętności: w każdej formie tygrysołak posiada premię +4 do testów Cichego poruszania się, Ukrywania się oraz Zachowania równowagi.
* Na obszarach porośniętych wysoką trawą lub o gęstym poszyciu premia do Ukrywania się wzrasta do +8.

Oto wartości atrybutów przedstawionego tu naturalnego likantropa tygrysołaka człowieka zbrojnego 1. poziomu przed zastosowaniem modyfikatorów rasowych: S 13, Zr 11, Bd 12, Int 10, Rzt 9, Cha 8.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


PRAWA AUTORSKIE:
Open Game License v 1.0a Copyright 2000, Wizards of the Coast, Inc. System Reference Document Copyright 2000-2003, Wizards of the Coast, Inc.; Authors Jonathan Tweet, Monte Cook, Skip Williams, Rich Baker, Andy Collins, David Noonan, Rich Redman, Bruce R. Cordell, John D. Rateliff, Thomas Reid, James Wyatt, based on original material by E. Gary Gygax and Dave Arneson.


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
"It's always further than it looks.
It's always taller than it looks.
And it's always harder than it looks."

3 RULES OF MOUNTAINEERING
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 24 sie 2012, 00:02 
Administrator
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: 21
Rejestracja: 03 lis 2008, 08:07
Posty: 9083
Lokalizacja: Gród Bestiarium
Płeć: Mężczyzna
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Wszystko ku chwale większej frajdy!
Obrazek
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 24 sie 2012, 09:31 
Srebrny Rycerz
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: 0
Rejestracja: 29 mar 2009, 15:27
Posty: 1210
Lokalizacja: Woj. Łódzkie
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Bloody Roar - Long i Shenlong
Dragu pisze:
Obrazek

Obrazek
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: [Planescape]
Post: 13 maja 2016, 16:07 
Administrator
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: 21
Rejestracja: 03 lis 2008, 08:07
Posty: 9083
Lokalizacja: Gród Bestiarium
Płeć: Mężczyzna
Obrazek


Tygrysołaki (ang.weretigers) to gatunek likantropów posiadających zdolność przemiany w tygrysa. Istoty te odczuwają powinowactwo ze wszystkimi przedstawicielami kotowatych. Większość z nich jest płci żeńskiej. Są uważane za najlepiej przystosowujące się do sytuacji spośród likantropów. W razie potrzeby radzą sobie równie dobrze w towarzystwie humanoidów, zwierząt jak i potworów.

W postaci humanoida charakteryzują się mocną budową ciała, ponadprzeciętnym wzrostem i dużą zwinnością. Mają chrapliwe głosy i w charakterystyczny sposób przeciągają głoskę "r". Zwierzęca forma nie różni się zauważalnie od zwykłych tygrysów.

Jako hybryda, tygrysołak jest nieco większy od swojej humanoidalnej postaci i pokryty pasiastym futrem. Posiada też metrowej długości ogon. Nogi bardziej przypominają zwierzęce łapy niż ludzkie kończyny. Głowa jest czymś pośrednim między twarzą a pyskiem, z ludzkim kształtem i oczami, ale tygrysimi uszami, nozdrzami, pyskiem i zębami. Jeśli w ludzkiej postaci tygrysołak nosi długie włosy, pozostają one takimi również w formie hybrydy. Paznokcie zmieniają się w pazury. Mimo tych zmian, z daleka odpowiednio przebrana i ucharakteryzowana hybryda może zostać wzięta za człowieka.

Tygrysołaki posiadają zdolność komunikacji z kotowatymi, co pozwala im na porozumienie nawet z potencjalnie wrogo nastawionymi kocimi bestiami. Rzadko jednak pozostają na dłużej w kompani swych zwierzęcych krewnych.

W postaci zwierzęcia i hybrydy tygrysołaki używają do walki kłów i pazurów. Z powodu dużej siły, nawet uderzenie pięścią zadaje duże obrażenia. Najgroźniejsze są jednak kły, jednym ugryzieniem zdolne rozszarpać tchawicę. W ludzkiej postaci tygrysołaki zwykle posługują się bronią, choć nie tracą sprawności w walce a pięści, zachowując zwiększoną siłę i wyostrzone zmysły.

Zwyczaje


Samice tygrysołaków przewyższają liczebnością samców pięciokrotnie. Istoty te podróżują samotnie lub w niewielkich grupach. Nie wychodzą za mąż, ale posiadają preferowanych partnerów, którymi mogą być zarówno tygrysołaki, tygrysy jak i ludzie. Samice rodzą jednego lub dwa kociaki, które dorastają w postaci hybrydy. Bardzo szybko uczą się chodzić, a mając rok potrafią już polować. W wieku sześciu lat osiągają zdolność przemiany w człowieka, a wieku dwunastu - w tygrysa. Od tej chwili uważane są za dorosłe. Dzieci tygrysołaka z ludzką kobietą lub tygrysicą dziedziczą wygląd matki i uzyskują odpowiednie zdolności dopiero na progu dorosłości swego gatunku.

Tygrysołaki są wszystkożerne. W dziczy kontrolują terytorium kilku kilometrów kwadratowych. Ich siedziby znajdują się zwykle w pobliżu ludzkich siedzib. Są to proste, dobrze utrzymane chaty, otoczone niewielkimi ogrodami. Rzadko zapuszczają się do miast, gdzie miałyby kłopot z ukryciem swej natury. Jeśli to robią, w celu dokonania zakupów lub wykonania jakiejś misji, radzą sobie dobrze. Zazwyczaj są pewne siebie i nie atakują niesprowokowane.

Źródło:
Kod:
http://sfery.wikia.com/wiki/Tygrysołak


***

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Wszystko ku chwale większej frajdy!
Obrazek
Na górę
  Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron