Strefa czasowa UTC+1godz.


Dzisiaj jest 20 lip 2018, 05:51



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Czy jesteś chętny/a do sesji?
Tak! W końcu nowa sesja! 71%  71%  [ 5 ]
Nie! Kolgrim to zbyt leniwy MG. 14%  14%  [ 1 ]
Nie wiem... Zależy od wprowadzenia i rekrutacji... 14%  14%  [ 1 ]
Liczba głosów : 7
Autor Wiadomość
 Tytuł: Dziewiąty efekt
Post: 01 sty 2013, 17:46 
Srebrny Rycerz
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: 0
Rejestracja: 15 paź 2010, 14:33
Posty: 1727
Dragu potrafi indoktrynować.
Meph potrafi zasiać ideę.
A cała reszta społeczności Best pomaga w rozwinięciu pomysłu, każdym z pozoru niewinnym słowem dorzucając coś od siebie.

I myślałem nad pomysłem przez ostatnie kilka dni. Trzy pełne akty fabuły zostały stworzone. Wpadłem na pomysł na sesję fantasy, brutalną, pełną konsekwencji i trudnych decyzji, z którymi gracze będą musieli żyć.

Ale, ale... Czy gracze będą chcieli w to grać? Tak sobie myślę, że do końca nie wiadomo. Nikt przecież nie chce kolejnej niedokończonej przygody. Jednak, fabułę mam ukończoną, wszystkie charakterystyki głównych NPC też, a stworzyłem coś dodatkowego na okazję, gdyby gracze, bądź MG przestali grać...

System Efektu - to coś, nad czym się głowiłem kilka godzin. Dzięki niemu grę praktycznie będzie można ukończyć zaraz po rozpoczęciu przygody. Każda decyzja w grze będzie wpływać na zakończenie, lekko je zmieniając. W zakończeniu mam dziewięć głównych wątków, na które mają wpływ. Na przykład (tylko przykład - to nawet nie spojler), jeśli gracze wypełnili kilka misja pobocznych, przeprowadzili kilka śledztw, to ich przyjaciel, który okazuje się na końcu zdrajcą, nie wbije im noża w plecy, lecz wyjaśni im to i owo. Inna ścieżka może mówić nawet, że sam sobie poderżnie gardło, wszystko zależy od tego, jak gracze sobie poradzili.

Historia graczy będzie jedną wielką retrospekcją, opowiadaną przez dwoje wrogich sobie ludzi. To od tego, co sobie przekażą o Waszych umiejętnościach i czynach będzie zależeć też los tej dwójki, jak i cały finał rozgrywki.

Oprócz Systemu Efektu będą też konsekwencje czynów w poszczególnych aktach, a nawet otwarta wrogość niektórych NPC ze względu na przeszłość postaci.

Historie postaci - stworzyłem trzy główne wydarzenia, w których postać mogła w przeszłości uczestniczyć. Dzięki temu będzie zauważona. W każdym z tych wydarzeń można było ujść z życiem na dwa sposoby. Od gracza będzie zależało jak to zrobił, ile trupów miał po drodze i ile mostów za sobą spalił. Oczywiście, jest też możliwość skonstruowania własnej historii. To po prostu ułatwienie dla graczy.

_____

Czyli - miałby kto ochotę w to grać?

_________________
Temat techniczny sesji o Mass effect.
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 01 sty 2013, 17:49 
Paladyn
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: 7
Rejestracja: 18 cze 2010, 10:22
Posty: 2359
Lokalizacja: Freie Stadt Danzig
Płeć: Mężczyzna
Ja, zawsze i wszędzie :D
Strasznie podoba mi się idea sesji :)
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 01 sty 2013, 17:59 
Rycerz
Offline
Reputacja: 10
Rejestracja: 15 mar 2012, 19:43
Posty: 913
Lokalizacja: Kaer Morhen
Płeć: Mężczyzna
Ja też się na to piszę. :) Z opisu wynika, że może to być bardzo ciekawa sesja. :)
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 01 sty 2013, 19:12 
Paladyn
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: -2
Rejestracja: 27 sie 2010, 11:12
Posty: 2035
Lokalizacja: Miasto słynące z syrenki i spalin
Chętnie, brzmi jak sesja z dobrą wczuwką.
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 01 sty 2013, 19:21 
Potępiony
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: 18
Rejestracja: 23 gru 2010, 20:27
Posty: 3276
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Czemu nie, może być fajnie.

_________________
Obrazek

We're hiding here inside the dream and all our doubts are now destroyed. The guidance of the morning star will lead the way into the void.”
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 01 sty 2013, 19:40 
Administrator
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: 21
Rejestracja: 03 lis 2008, 08:07
Posty: 9059
Lokalizacja: Gród Bestiarium
Płeć: Mężczyzna
A czemu nie ma opcji "Tak! Kolgrim to zbyt leniwy MG i leży od wprowadzenia i rekrutacji."? :p
Dajesz. :p

_________________
Wszystko ku chwale większej frajdy!
Obrazek
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 01 sty 2013, 20:03 
Srebrny Rycerz
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: 0
Rejestracja: 15 paź 2010, 14:33
Posty: 1727
Nie pomyślałem o tym, D :D

Rekrutka wystartuje w takim razie jutro. Nie będzie google dokumentów, jedynie normalne forumowe granie. :)

_________________
Temat techniczny sesji o Mass effect.
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 01 sty 2013, 20:38 
Srebrny Rycerz
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: 0
Rejestracja: 29 mar 2009, 15:27
Posty: 1210
Lokalizacja: Woj. Łódzkie
Zauważyłem, że kolejna sesja Kola i myślę "Boże, czy on nie ma dość zakładania kolejnych?", ale po przeczytaniu wstępu i treści tego posta zmieniłem zdanie i nawet się zgłaszam jako ochotnik :D
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 01 sty 2013, 21:19 
Administrator
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: 21
Rejestracja: 03 lis 2008, 08:07
Posty: 9059
Lokalizacja: Gród Bestiarium
Płeć: Mężczyzna
Kol, zawalcz o nową opinię. :p

_________________
Wszystko ku chwale większej frajdy!
Obrazek
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 02 sty 2013, 07:57 
Paladyn
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: 15
Rejestracja: 21 mar 2009, 11:20
Posty: 2522
Lokalizacja: Pomoria
Płeć: Mężczyzna
To jak nie zacząłeś to ja też chce :D

_________________
"It's always further than it looks.
It's always taller than it looks.
And it's always harder than it looks."

3 RULES OF MOUNTAINEERING
Na górę
  Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron