Strefa czasowa UTC+1godz.


Dzisiaj jest 21 lip 2018, 18:33



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 575 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 54, 55, 56, 57, 58  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: L'art de Az
Post: 05 paź 2015, 15:40 
Administrator
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: 21
Rejestracja: 03 lis 2008, 08:07
Posty: 8932
Lokalizacja: Gród Bestiarium
Płeć: Mężczyzna
Trzymam kciuki zatem i wypatruję nowych zalążków pomysłów. :D

_________________
Wszystko ku chwale większej frajdy!
Obrazek
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: L'art de Az
Post: 12 paź 2015, 16:24 
Potępiony
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: 18
Rejestracja: 23 gru 2010, 20:27
Posty: 3255
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Tak jak mówiłem, zrobione w wolny wieczór/dzień :d

Obrazek

_________________
Obrazek

We're hiding here inside the dream and all our doubts are now destroyed. The guidance of the morning star will lead the way into the void.”
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: L'art de Az
Post: 12 paź 2015, 23:52 
Administrator
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: 21
Rejestracja: 03 lis 2008, 08:07
Posty: 8932
Lokalizacja: Gród Bestiarium
Płeć: Mężczyzna
Rzekłbym "cóż to się narodziło", ale przy tym obrazku może to zabrzmieć inaczej niż zamierzam. xD

Kawał dobrej roboty, Azu. Twa potęga w monochromach z ostrymi rysami, te u Ciebie rządzą. :D

_________________
Wszystko ku chwale większej frajdy!
Obrazek
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: L'art de Az
Post: 13 paź 2015, 18:19 
Rycerz
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: 20
Rejestracja: 21 wrz 2014, 16:38
Posty: 722
Lokalizacja: Częstochowa
Płeć: Kobieta
Matko Boska Częstochowska, zmieniłaś swe oblicze na lepsze xD

_________________
Obrazek
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: L'art de Az
Post: 14 paź 2015, 23:30 
Administrator
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: 21
Rejestracja: 03 lis 2008, 08:07
Posty: 8932
Lokalizacja: Gród Bestiarium
Płeć: Mężczyzna
Deśś, jaki porytkon teraz zrobiłaś tym zdaniem... XD
Takie skojarzenie... xD

_________________
Wszystko ku chwale większej frajdy!
Obrazek
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: L'art de Az
Post: 19 sie 2016, 12:18 
Potępiony
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: 18
Rejestracja: 23 gru 2010, 20:27
Posty: 3255
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Wrzucam nabytek bo Dragu zwrócił uwagę że nie bylo xd

Obrazek


Cierpie na brak motywacji i ochoty na rysowanie więc sorka xd

_________________
Obrazek

We're hiding here inside the dream and all our doubts are now destroyed. The guidance of the morning star will lead the way into the void.”
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: L'art de Az
Post: 19 sie 2016, 14:56 
Future MILFgaardian
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: 35
Rejestracja: 28 mar 2013, 13:45
Posty: 1798
Lokalizacja: Vicovaro
Płeć: Kobieta
ŁOOOOOOOOOOOOOOOO SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
To twój projekt, czy kogoś kto ci to robił?

Ja też po wakacjach chciałam sobie jakiś zrobić :) Aktualnie jestem na etapie rozmyślania nad tym, co i u kogo wydziarać oraz czy starczy mi kasy XDDDDD

Ale byś malnął coś w końcu. Dawno nie było.

_________________
Obrazek
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: L'art de Az
Post: 20 sie 2016, 08:34 
Potępiony
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: 18
Rejestracja: 23 gru 2010, 20:27
Posty: 3255
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Projekt z netu, z tego co sie dowiedzialem ma jakieś tam powiązanie z Dragon Agem, ale zrobiłem go bo jest fajny i chodzilo mi o motto a nie skąd jest :d Wiem, że dawno nie bylo ale serio, zero checi i pomyslu.

_________________
Obrazek

We're hiding here inside the dream and all our doubts are now destroyed. The guidance of the morning star will lead the way into the void.”
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: L'art de Az
Post: 20 sie 2016, 14:39 
Future MILFgaardian
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: 35
Rejestracja: 28 mar 2013, 13:45
Posty: 1798
Lokalizacja: Vicovaro
Płeć: Kobieta
Z netu? A prawa autorskie gdzie? XD

_________________
Obrazek
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: L'art de Az
Post: 23 sie 2016, 22:35 
Rycerz
Offline
Reputacja: 10
Rejestracja: 15 mar 2012, 19:43
Posty: 909
Lokalizacja: Kaer Morhen
Płeć: Mężczyzna
Świetny jest ten tatuaż. :D
Tak BTW to Twoje rysunki też by się świetnie sprawdziły jako wzory na tatuaże, chociażby ten najnowszy - http://vpx.pl/i/2015/10/12/20151012_171150.jpg :D
Na górę
  Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 575 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 54, 55, 56, 57, 58  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do: