Strefa czasowa UTC+1godz.

Dzisiaj jest 18 lis 2017, 14:41

Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Siemaneczko
Obywatel
Awatar użytkownika
Reputacja: 0
Cześć wszystkim!

Już od jakiegoś czasu zaglądam, ale dopiero teraz postanowiłem zacząć się udzielać. Forum polecił mi Ingvar, którego z innego forum (o którym wkrótce usłyszycie) znam jako Oska.

Mam 20 lat, studiuję reżyserię dźwięku w Poznaniu. Od dziecka jarałem się wszystkimi twórczymi dziedzinami, także swoje coś umiem w pisaniu i grafice, no ale ostatecznie stanęło na uznaniu muzyki za priorytet, bo komponowanie wychodzi mi najlepiej i najlżej.
Generalnie zwykłem mówić, że muzyka ma dla mnie priorytet nad tworzeniem autorskiego świata Eiranu, w który wkładam od dawna sporo zaangażowania, ale ostatnio właśnie Eiran zupełnie zdominował muzyczne kwestie, bo zacząłem go rozbudowywać mocno, a w ostatnich miesiącach nic nie udało mi się wartego uwagi skomponować - także ten priorytet jest chwilowo nieaktualny.

Tytuł:
Administrator
Awatar użytkownika
Reputacja: 21
A, to Ty jesteś tym znajomym studentem z Poznania, czy jakoś tak. xD
Witam Cię na naszym forum, mam nadzieję że przypadnie Ci do gustu.
Pewnie Ingvar oprowadził Cię już, lub oprowadzi po forum, więc wiesz czego możesz spodziewać się w poszczególnych działach i gdzie możesz podzielić się z nami swoją twórczością. :)

Baw się dobrze. Niedługo pozostali użytkownicy pospieszą z powitaniami i pytaniami. :)
Życzę miłego pobytu i pozdrawiam, Admin Jr Dragu

Tytuł:
Wojownik
Awatar użytkownika
Cześć, masz dosyć oryginalny nick, ale to nie nowość na tym forum. :D

Mam nadzieję, że zostaniesz i będziesz się dobrze bawił.

Tytuł:
Igor
Awatar użytkownika
Reputacja: 7
Muahah xD Nie wierzę w to co widzę.

"Bez pożegnania nie ma rozstania, jest tylko zmowa milczenia."

Tytuł:
Future MILFgaardian
Awatar użytkownika
Reputacja: 35