Strefa czasowa UTC+1godz.

Dzisiaj jest 18 lis 2017, 14:52

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Cześć i czołem
Obywatel
Awatar użytkownika
Reputacja: 0
Witam serdecznie, nazywam się Klaudia, choć wolę pseudonim "Dyszka". Znalazłam to forum przypadkiem (szukając jakiejś wzmianki o Jeźdźcach Apokalipsy). Od razu musiałam się zapisać :)

Jestem studentką logistyki, jarają mnie motocykle, uwielbiam pisać, słuchać muzyki (rock, metal, eurodance z lat 90), grać na ps2, oglądać seriale (Arrow, Spartacus, Synowie Anarchii) i czytać książki o fantastyce religijnej, tj. anioły, demony i te sprawy ;)

Mam nadzieję, że nie będę sprawiać kłopotów, a ten bestiariusz online stanie się największą i najciekawszą stroną o stworach wszelkiego rodzaju w "Internetach".

Pozdrawiam serdecznie.

Tytuł:
Administrator
Awatar użytkownika
Reputacja: 21
Dyszko, nocna duszyczko. :D Witam Cię serdecznie w Naszych mniej lub bardziej skromnych progach. :)
Do PS2 ostatnio sam powróciłem, ale pod koniec roku powrót do PS3 i odświeżonych nań klasyków. ^^ Tak czy inaczej, dobre gusta masz, dziewczyno. :D
Po tak przyjemnym i pozytywnym powitaniu szczerze wątpię, byś sprawiała tu kłopoty (a uwierz, trochę już tu nadzoruję rejestr przylotów i mocnych odlotów, więc jako tako potrafię to poznać po powitaniu :P), więc z uśmiechem wyglądać będę Twoich pierwszych kroków na dworzyszczu Bestiarium. :)

"[...] a ten bestiariusz online stanie się największą i najciekawszą stroną o stworach wszelkiego rodzaju w "Internetach"."
Oj, My również do tego dążymy i dziękuję za trzymanie za Nas (teraz Ty również się do tych "Nas" zaliczasz, cyrograf powitaniem tym już podpisany :P) kciuków. :smile:

No, to teraz klepanie regułki standardowej. :P
Koniecznie zajrzyj do działów Off-topic oraz Gry i Zabawy, bo tam najszybciej dowiesz się z jakim elementem masz do czynienia tu na forum. :D