Strefa czasowa UTC+1godz.


Dzisiaj jest 15 gru 2017, 18:44



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Sword Art Online] Rasy z ALfheim Online
Post: 12 wrz 2015, 16:45 
Future MILFgaardian
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: 35
Rejestracja: 28 mar 2013, 13:45
Posty: 2138
Lokalizacja: Vicovaro
Płeć: Kobieta
Obrazek


ALfheim Online oferuje dziewięć różnych ras, każda z oryginalnymi mocami i słabymi stronami. Podczas tworzenia swojej postaci, gracze mają możliwość wyboru spośród tych dziewięciu ras. Celem każdej z ras jest zdobycie pierwszego miejsca w wyścigu do World Tree i zgodnie z obietnicą Króla Wróżek Oberona odrodzić się jako Alf, rasa z nieograniczonym limitem lotu.
Spoiler:
Obietnica ta na końcu 1. serii Sword Art Online okazuje się być kłamstwem, stworzonym po to, by ukryć eksperymenty na ludziach prowadzone przez Sugō Nobuyuki.


Cait Sith
Pochodzą z Zachodu i posiadają własne Butterfly Valley, jedną z trzech ścieżek do World Tree. Stolica Cait Sithów, w kształcie zamku - Freelia, graniczy z terytorium Puca na północy i z terytorium Sylphów na południu.

Główną różnicą pomiędzy Cath Sith, a pozostałymi rasami jest taka, że Cath Sith posiadają kocie uszy i ogony, które pomimo, że są cyfrowo stworzone wysyłają do mózgu zmysły dotyku. Te dodatkowe kończyny są bardzo wrażliwe i powodują, że Cait Sith odczuwają dziwne odczucia, gdy ktoś je tam dotyka.

Inna unikalną cechą Cait Sith jest zdolność do oswajania potworów i możliwość używania ich w walce. Są oni znani jako jedna z klas lekkich i mają możliwość używania run.

Cait Sith znane są z dobrych stosunków z Sylfami, którzy przekazali swoje oswojone potwory do stolicy Sylphów. W pewnym momencie, zawarli traktat i połączyli siły, aby wspólnie zaatakować World Tree. Choć tylko jedna rasa może ukończyć wyścig i osiągnąć obiecaną nagrodę - nieograniczoną zdolność latania i przekształcenia w rasę Alfów, dwie rasy obiecały sobie pomóc w wyścigu w Wielkim Zadaniu.

Etymologia nazwy Cait Sith wywodzi się z mitologii celtyckiej. Były to bajki o stworzeniach, które przypominały duże, czarne koty z białą plamą na klatce piersiowej. Niektórzy wierzyli, że były to naprawdę czarownice, które mogły przekształcić się w koty dziewięć razy.

Znani Cait Sith: Alicia Rue (przywódca), Silica, Sinon

Obrazek
Alicia Rue


Obrazek
Sinon


Obrazek
Silica


Gnome

Są powiązani z kolorem brązowym. Roszczą sobie prawa o Strefę Frost w północnym regionie ALO. Gnome są znane z umiejętności górniczych, ich specjalnością jest żywioł ziemi.

Znani Gnome: Agil

Obrazek


Obrazek
Agil


Imp

Są oni związani najczęściej z fioletowym kolorem. Ubiegają się o Strefę Alpines w południowo-wschodnim rejonie ALO, między terytorium Salamandrów a Undine.

Impy są znane z ich umiejętności do korzystania z mrocznej magii. Są w stanie latać w podziemiach, nawet bez światła słonecznego lub księżycowego. Ze względu na tą umiejętność, podczas walki z bossem w podziemiach najlepiej mieć w drużynie Impa.

Znane Impy: Konno Yuuki

Obrazek


Obrazek
Konno Yuuki


Leprechaun

Są rozpoznawani po mechanicznie wyglądających skrzydłach. Leprechaun są znane z umiejętności rzemieślniczych.

Znane Leprechauny: Lisbeth, Taruken

Obrazek


Obrazek
Lisbeth


Obrazek
Taruken


Puca

Puca pochodzą z północnego zachodu. Ich stolica przypomina jarmark, jest położona pomiędzy terytorium Gnome na północy i terytorium Cait Sith na południowym zachodzie.

Puca posiadają typowo złoty kolor skóry i wiadomo również, że uwielbiają muzykę, co czyni ich zdolnych do używania jej podczas walki i różnych innych sytuacjach.

Znani Puca: Sasha

Obrazek


Obrazek
Sasha


Salamander

Salamander jest uważany za najsilniejszą rasę pod względem ataku. Mają lepsze zaklęcia ognia i są wystylizowani w odcieniach czerwieni. Salamandrzy ubiegają się o Smoczą Dolinę, która jest jednym z trzech szlaków do World Tree.

Ze względu na bliskie położenie pomiędzy Salamandrami a Sylphami, utrzymują oni raczej złe stosunki. Często ze sobą konkurują na neutralnym gruncie. Ostatecznie, rywalizacja pomiędzy nimi przerodziła się w wojnę.

Grupa Salamandrów pod dowództwem Kagemune atakuje Leafę i Recona. Udaje im się zabić dwóch Salamandrów, lecz potem polega Recon. Leafa zostaje otoczona, ale ratuje ją Kirito, który zabił dwójkę wrogów, a Kagemune się wycofał.

Znani Salamanderowie: Eugene, Kagemune, Klein, Jun

Obrazek


Obrazek
Eugene


Obrazek
Kagemune


Obrazek
Klein


Obrazek
Jun


Spriggan
Są znani z iluzjonistycznej magii. Nie są zbyt popularni, ponieważ ich iluzja jest całkowicie bezużyteczna podczas walki.

Znane Spriggany: Kirito, Nori

Obrazek


Obrazek
Kirito


Obrazek
Nori


Sylph

Sylphy pochodzą z Sylvain, miasta położonego na południowym zachodzie w pobliżu Ancient Forest. Sąsiadują od wschodu z Salamandrami i Cait Sithami na północy.

Ze względu na bliskie sąsiedztwo i konkurencję w zdobywaniu ograniczonych zasobów, Sylphy i Salamandrzy zacięcie ze sobą rywalizują, co doprowadziło nawet do wojny. Rywalizacja nasiliła się jeszcze bardziej gdy pierwszy władca Sylphów został zabity przez Salamandrów. W wyniku tego Sylphy straciły znaczącą ilość pieniędzy.

Z drugiej strony, Sylphy są w dobrych stosunkach z Caith Sithami, którzy zawsze dostarczają oswojone potwory do stolicy Sylphów. W pewnym momencie połączyli siły i wspólnie zaatakowali World Tree. Choć tylko jedna rasa może dostąpić zaszczytu przemiany w Alfy i zyskać możliwość lotu bez limitu, obie rasy obiecały pomóc sobie nawzajem podczas Grand Questu.

Sylphy są zazwyczaj związani z kolorem zielonym i, tak jak każda z ras, potrafią latać. Sylphy wraz z Cait Sithami, Impami, Sprigganami i Undine są rasą lekką, dzięki czemu mogą korzystać ze skilla Wall Run.

Umiejętności:
Lot: Jak wszystkie inne rasy, dzięki poruszaniu skrzydłami Sylphy mogą unosić się w powietrzu i latać. Dźwięk ruchu skrzydeł jest podobny do dźwięku instrumentu strunowego.
Ukrycie: Sylphy specjalizują się w używaniu zaklęć służących do ukrycia się, co pozwala im ukryć się przed potworami i innymi graczami. Tylko gracze z wysokim poziomem szukania są w stanie znaleźć chowającego się Sylpha. Barierę można także przebić magią przenikania.
Zwiększona szybkość: Sylphy, tak jak Cait Sithy, znane są z niezwykłej szybkości i zwinności. Korzystają ze zwiększonej szybkości i zwinności aby wzmocnić swoje ataki[4].
Magia Wiatru: Chociaż są zdolne do nauczenia innego rodzaju magii, Sylphy są znane z mistrzostwa magii wiatru.
Wall Run: Jako jedna z lekkich ras, Sylphy mogą używać skilla Wall Run, który pozwala biegać po ścianach. Normalnie, istnieje limit 10 metrów, lecz ci, którzy mają wysoki poziom biegu, mogą biegać nawet do 30 metrów.

Nazwa Sylph pochodzi od dzieł alchemicznych Paracelsusa z XVI wieku. Sylph to termin określający żywioł wiatru.

Znane Sylphy: Lady Sakuya (przywódca), Leafa, Recon, Sigurd (wyrzucony), Erika (inne konto Asuny).

Obrazek


Obrazek
Lady Sakuya


Obrazek
Leafa


Obrazek
Recon


Obrazek
Sigurd


Obrazek
Erika


Undine

Są zwykle powiązani z kolorem niebieskim. Ich twierdzą jest Rainbow Valley, która jest jednym z trzech dużych szlaków do World Tree. Znani są z wysokich umiejętności magicznych i mogą łatwo używać wysokopoziomowych zaklęć uzdrawiania. Ze względu na ich związanie z wodą, zalecane jest posiadanie w drużynie Undine gdy toczy się podwodną walkę.

Nazwa Undine pochodzi od dzieł alchemicznych Paracelsusa z XVI wieku. Undine, znane także pod nazwą nimfy, to termin określający żywioł wody.

Znani Undine: Asuna, Shiunee, Chrysheight, Thinker, Yulier

Obrazek
Asuna


Obrazek
Shiunee


Obrazek
Chrysheight


Obrazek
Thinker i Yulier


Alf
Alf jest legendarną rasą występującą w ALfheim Online, która posiada nieograniczoną zdolność latania. Wszystkie rasy chcą jako pierwsze dotrzeć na World Tree, aby ukończyć Grand Quest, po czym zostać przemienionymi w tę rasę.

Znani Alfowie: Sugō jako Król Wróżek Oberon i Asuna przez niego uwięziona.

Obrazek
Asuna


Obrazek
Oberon


Navigation Pixie

Jest programem wspierającym graczy w ALfheim Online. Te wróżki są zwykle używane przez graczy, którzy zapłacili aby uzyskać podstawowe informacje o systemie (mapy, lokacje itp.). Mogą także skanować obszar w poszukiwaniu innych graczy. Dodatkowo, na początku ALO odbyła się loteria, w której można było wygrać «Private Pixies». Yui przekształca się w Navigation Pixie kiedy Kirito odtwarza ją w ALfheim Online.

Znane Navigation Pixie: Yui

Obrazek
Yui




Źródło: pl.swordartonline.wikia.com

_________________
Obrazek
Na górę
  Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do: