Strefa czasowa UTC+1godz.


Dzisiaj jest 21 lip 2018, 16:17



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 20 lut 2014, 15:05 
Administrator
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: 21
Rejestracja: 03 lis 2008, 08:07
Posty: 8932
Lokalizacja: Gród Bestiarium
Płeć: Mężczyzna
Przekozacka sprawa. :D Świetne urealnienie Skyrima, takie na plus. :D
Ale niestety gwarantuję Ci, że komunikat brzmiał inaczej. xD

_________________
Wszystko ku chwale większej frajdy!
Obrazek
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 14 mar 2014, 17:58 
Srebrny Rycerz
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: 0
Rejestracja: 15 paź 2010, 14:33
Posty: 1710
Pewnie tak. :D

Znów się bawię w modowanie, ale zanim powrzucam kompatybilne mody, muszę wyeliminować parę małych błędów (nie wiem, coś mi spowodowało, że gdy stoję w miejscu, to znika interfejs, a i nie widać menu kowalstwa, ale to pikuś :D). Na razie screeny! :D

Najpierw te, gdy grałem jako byg blak nyga. :D

Pas z miejscami na miksturki, oraz sakwy po bokach, zwiększające maksymalny udźwig. :)

Wygląd futrzanego płaszcza, plecak, siekierka, pochodnia, dodatkowe miksturki, nawet namiot się znalazł... Nic tylko eksplorować.

Nowy wygląd Lydii.

I te trochę ciekawsze...

Widać... skrzyżowane... ręce... na... piersiach...

Postać już się sama obraca do postaci, które przemawiają.

Dat ass.

Wizyta w pewnym sklepie...

Hehehe...

_________________
Temat techniczny sesji o Mass effect.
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 16 mar 2014, 21:52 
Srebrny Rycerz
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: 0
Rejestracja: 15 paź 2010, 14:33
Posty: 1710
Nowe 3 screeny z tego moda. Fanom pewnej :diablo: dobrej gry coś te screeny przypomną.
Niedługo zaktualizuję bazę modów imersyjnych/survivalowych:

[bb spoiler]
Obrazek

Obrazek

Obrazek

[/bb spoiler]

_________________
Temat techniczny sesji o Mass effect.
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 18 mar 2014, 20:31 
Srebrny Rycerz
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: 0
Rejestracja: 15 paź 2010, 14:33
Posty: 1710
Mody survivalowe:

Frostfall - Hypothermia Camping Survival - jeden z najbardziej zaawansowanych modów do Skyrima. Tym razem Dovahkiinowi przyjdzie się zmierzyć w najgorszym wrogiem - mrozem. Tak, zima dotarła do Skyrim, a nasz bohater może umrzeć z wyziębienia. Jak temu zaradzić? Są płaszcze, kaptury, specjalne zestawy zbroi, plecaki, można nawet rozbić obozowisko i rozpalić ognisko, byle tylko się ogrzać.

Wet and Cold - takie jakby rozszerzenie powyższego moda. Dzięki temu NPC także są pokryci śniegiem, jak jest śnieżyca, to szukają schronienia, itd. Mod dorzuca również szereg animacji, jak np pocieranie rąk, chuchanie, itd.

Death Alternative - Your Money or Your Life- od teraz, jeśli oberwiemy mocniej, niż można sobie na to pozwolić (czyt stracimy całe HP), to mogą się stać trzy rzeczy. Może nastąpić zgon, czyli to, co wcześniej się działo, kiedy nasz pasek życia był na wartości zerowej. Mogą nas uratować (ocucić) towarzysze, jeśli zdążą na czas, żyją, i nie są zajęci walką. Możemy również obudzić się w jakiejś wiosce kompletnie nadzy, z jednym tylko celem - odzyskać ekwipunek (ten cel jest liczony jako jeden z questów głównych ^^).

Locational Damage - w końcu są strefy obrażeń... Tzn - jeśli trafimy przeciwnika w rękę, możemy mu wytrącić broń. Jeśli będziemy celowali poniżej pasa w przeciwników płci męskiej - sparaliżujemy ich (a jak uderzyć tam dwuręcznym młotem, to przeciwnik jest praktycznie sparaliżowany na stałe xD). Uwaga - gracza to też dotyczy, więc Dovahkiinowie płci męskiej używający tego moda - zadbajcie o ochronę na swe jądra. ;]

Coś dla wilkołaków:

Bloodmoon Rising - Dawnguard Werewolf Overhaul - całkowite przerobienie umiejętności wilkołaków, są one teraz potężniejsze, niż wcześniej, ale też nieco trudniejsze w sterowaniu...

Tales of Lycanthropy - już nie przemieniamy się w wilkołaka tylko wtedy, gdy chcemy. Jeśli postać złapie Głód, czy to w ciepły poranek, czy to podczas pełni, nastąpi niekontrolowana przemiana...

Coś dla wampirów:

Better Vampires - duże zmiany u wampirów. Wreszcie, im bardziej bohater-wampir jest głodny, tym jest słabszy, a nie na odwrót. Dorzuca questy związane z umiejętnościami, oraz wampiryzmem ogólnym... Dużo, dużo nowego.

Bat travel- nie, nie będziemy dzięki temu modowi podróżować Batmobilem... Też się zawiodłem. xD Ale za to fruwamy jako chmara nietoperzy, dostając się wszędzie, gdzie chcemy.

_________________
Temat techniczny sesji o Mass effect.
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 16 lip 2014, 22:53 
Rycerz
Offline
Reputacja: 10
Rejestracja: 15 mar 2012, 19:43
Posty: 909
Lokalizacja: Kaer Morhen
Płeć: Mężczyzna
Enhanced Blood Textures
Cóż, nazwa moda wyjaśnia wszystko. :D Lepsze tekstury krwi niż w oryginale, czyni Skyrima odrobinę brutalniejszym. :P

Skyrim HD - 2K Textures
Paczka tekstur w rozdzielczości ośmiokrotnie (!) większej niż oficjalna aktualizacja HD. WOW.

Cloaks of Skyrim
Zwiększający immersję i wrażenia estetyczne mod, dodający do gry płaszcze. Zarówno dla gracza, jak i NPC. Niektóre nawet posiadają bonusy, o ile mnie pamięć nie myli.

Static Mesh Improvement Mod - SMIM
Poprawienie trójwymiarowych obiektów w grze. TEN screen mówi wszystko.

Skyrim Flora Overhaul
Mod zmieniający wszelkiego rodzaju drzewa, krzewy, trawy, itp. na takie o wyższej jakości, ładniejszej kolorystyce i lepszym modelu.

Skyrim - Enhanced Camera
Zwiększający immersję mod, poprawiający działanie perspektywy FPP (kiedy spojrzymy w dół, widzimy ciało postaci). Dodatkowo zmienia kamerę podczas wykonywania akcji (wykuwanie, ostrzenie, dziabanie kilofem, bieg wilkołakiem) na FPP.
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 17 lip 2014, 16:50 
Administrator
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: 21
Rejestracja: 03 lis 2008, 08:07
Posty: 8932
Lokalizacja: Gród Bestiarium
Płeć: Mężczyzna
Te płaszcze takie klimatyczne... *w*
Static Mesh Improvement też zamiata. :D A od tej roślinności mój komputer zapewne by umarł. xD I bynajmniej, nie z zachwytu. xD
Mod do FPP też fajny. :)

_________________
Wszystko ku chwale większej frajdy!
Obrazek
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 17 lip 2014, 19:01 
Rycerz
Offline
Reputacja: 10
Rejestracja: 15 mar 2012, 19:43
Posty: 909
Lokalizacja: Kaer Morhen
Płeć: Mężczyzna
Footprints
Po zainstalowaniu tego moda ludzie, zwierzęta i bestie zostawiają ślady na śniegu.

Obrazek

---

Get Snowy
Ośnieżone postacie podczas opadów śniegu.

Obrazek

---

Pure Waters
Czyste wody, jak na mroźną krainę przystało. :D

Obrazek

---

Dead Body Collision Fix
Zgodnie z nazwą, poprawienie kolizji martwych ciał. Must-have, jeśli lubicie masowe rzeźnie. :D

Obrazek

---

Greatsword sheaths and scabbards
Pochwy dla dwuręcznych mieczy.

Obrazek

---

Wrzucać tutaj następne mody? Dodawać screeny? Rozbudować opisy lub dodawać instrukcje instalacji? :)
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 17 lip 2014, 19:03 
Administrator
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: 21
Rejestracja: 03 lis 2008, 08:07
Posty: 8932
Lokalizacja: Gród Bestiarium
Płeć: Mężczyzna
Ślady i woda są świetne. :D
Ale co do Greatswordów, to chciałbym zobaczyć animację, jak oni je wyciągają. :trololo: ("Czekaj, Zenek! Pomóż sobie drugą łapą! Albo ja Ci pomogę, czekej!" xD)

_________________
Wszystko ku chwale większej frajdy!
Obrazek
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 17 lip 2014, 19:09 
Rycerz
Offline
Reputacja: 10
Rejestracja: 15 mar 2012, 19:43
Posty: 909
Lokalizacja: Kaer Morhen
Płeć: Mężczyzna
Taaa... :D A miecza przyklejonego do pleców to się już nie czepiasz? xD
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 17 lip 2014, 19:21 
Administrator
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: 21
Rejestracja: 03 lis 2008, 08:07
Posty: 8932
Lokalizacja: Gród Bestiarium
Płeć: Mężczyzna
Bo to jest normalka. :D W Takim Final Fantasy mieli chociaż specjalne zaczepy na Bastard Sworda. xD
Ale jak ktoś szpanuje, że jego potężny wojownik ma pochwę... na miecza (:trololo:), to można się przyczepić, że to ciężko przetrawić pod względem fizyki postaci. :P

_________________
Wszystko ku chwale większej frajdy!
Obrazek
Na górę
  Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do: