Strefa czasowa UTC+1godz.


Dzisiaj jest 25 kwie 2018, 03:34



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2014, 13:01 
Administrator
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: 21
Rejestracja: 03 lis 2008, 08:07
Posty: 9848
Lokalizacja: Gród Bestiarium
Płeć: Mężczyzna
Nie mam Skyrima na razie, ale chyba "na zaś" ściągnę sobie te wszystkie mody, żeby nie żałować jak wygasną. xD

A może ktoś zrobić podsumowanie wszystkich dotychczasowych modów wskazując mody z pierwszych postów tego tematu, które bez problemu można pominąć, bo w dalszych postach jest ich lepszy odpowiednik?

PS: Widzę, że zrobili nawet moda z kobietami w ciąży. XD

Skyrim Mod: Knocked Up (puknięte xD)

_________________
Wszystko ku chwale większej frajdy!
Obrazek
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2014, 21:58 
Rycerz
Offline
Reputacja: 10
Rejestracja: 15 mar 2012, 19:43
Posty: 975
Lokalizacja: Kaer Morhen
Płeć: Mężczyzna
Dobra, czas na mody graficzne.

Real Clouds
Duuuużo lepsze chmury. Cóż, więcej mówić nie trzeba. Wystarczy spojrzeć na screena.

Obrazek

---

Better Dynamic Snow
Retekstura śniegu, w oryginale zbyt czystego. :P

Obrazek

---

Enhanced Distant Terrain
Ładniejsze tekstury ziemi, gdy patrzymy na teren z dużej odległości.

Obrazek

---

Enhanced Lights and FX
Ładniejsze i bardziej realistyczne oświetlenie, światłocień, itp.

Obrazek

---

Superior Rock Textures - Hiqh Quality HD 2K and 4K and 1K replacers
To, co twórca moda zrobił ze skałami, to coś niesamowitego. Po obejrzeniu screenów z tego moda nawet nie chce mi się patrzeć na skały z oryginalnego Skyrima. :D

Obrazek

---

Więcej niebawem. :P
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2014, 15:53 
Arcylisz
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: 14
Rejestracja: 21 kwie 2012, 17:50
Posty: 972
Lokalizacja: Un-Ilu
Płeć: Mężczyzna
Ojacie. xD Ge-nial-ne. Jak następnym razem będę przechodził Skyrima, nie ma mowy, żebym nie wgrał tych modów.
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2014, 19:53 
Administrator
Awatar użytkownika
Offline
Reputacja: 21
Rejestracja: 03 lis 2008, 08:07
Posty: 9848
Lokalizacja: Gród Bestiarium
Płeć: Mężczyzna
Brexu, a przy Skyrim Immersive Creatures i przy FXAA Post Process Injector trzeba jakieś pliki dodatkowe ściągnąć. To jest niezbędne, czy można to pominąć?

_________________
Wszystko ku chwale większej frajdy!
Obrazek
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2014, 20:13 
Rycerz
Offline
Reputacja: 10
Rejestracja: 15 mar 2012, 19:43
Posty: 975
Lokalizacja: Kaer Morhen
Płeć: Mężczyzna
Jeśli chodzi o Post Process Injector, to chyba chodzi o najnowszą wersję DirectX, ale mogę się mylić.
A co do Immersive Creatures, to do działania wymagane są dwa mody, Skyrim Script Extender i SkyUI. (EDIT: SKSE instaluj jako pierwszy, bo SkUI go wymaga. :P) W ogóle, te dwa pliki powinieneś pobrać i zainstalować jako pierwsze, bo wiele modów ich wymaga. Aaaa jak przy pobieraniu moda wyskakuje, żeby jakieś pliki pobrać, to chyba raczej na pewno są wymagane do działania moda. A nawet jeśli są opcjonalne, to lepiej je mieć niż nie mieć. :D
Napisałbym o tym wcześniej, ale uznałem, że jeśli Kolgrim świetnie wszystko opisał na początku tematu, to nie muszę tego robić. :D
Tak więc, jeśli ktoś chce instalować mody z tego tematu, albo jakiekolwiek inne, niech najpierw zrobi wszystko tak, jak tu jest napisane: http://bestiarium.pl/showpost.php?p=81986&postcount=1
Na górę
  Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Skyrim - mody
Post: 27 wrz 2015, 00:15 
Rycerz
Offline
Reputacja: 10
Rejestracja: 15 mar 2012, 19:43
Posty: 975
Lokalizacja: Kaer Morhen
Płeć: Mężczyzna
W Skyrima nie gram od dawna, ale nadal czasami przeglądam sobie, czy jakieś ciekawe mody aby nie doszły. Tyle czasu od premiery, a ja nadal jaram się tą grą, nawet jeśli w nią nie gram... xD To tylko potwierdza, jak wielkim dziełem jest ta produkcja.
Ale dobra, przejdźmy do modów. Dużo ich już raczej nie będzie, społeczność moderska zdaje się teraz odpoczywać przed Falloutem 4 - ale nadal można odkopać jakieś perełki do Skyrima. :) BTW, nie zawsze da się opisać wszystko, co zmienia/dodaje mod, więc mój opis traktujcie jako zachęcenie do obczajenia opisu na stronie moda. :D A, jeszcze jedno - jeśli ktoś będzie miał jakiś problem z modowaniem tejże gry, piszcie tutaj, być może będę jeszcze coś pamiętał. :D Dobra, jedziemy.



Expanded Towns and Cities
Drobne ulepszenia w miastach i osadach. Dodane chatki, enpece, sklepy, modyfikuje niektóre wnętrza - nic, co zaburzyłoby immersję i klimat oryginału. Ba, obydwa te aspekty tylko się pogłębią.

Obrazek

---

Immersive Citizens - AI Overhaul
Kompletna modyfikacja sztucznej inteligencji postaci niezależnych. Jest tego zbyt dużo, żebym zdołał opisać tutaj wszystkie zmiany, odsyłam więc do opisu moda. W skrócie: enpece mają więcej życia, chodzą w różne miejsca, zajmują się różnorakimi czynnościami, chodzą odpoczywać do domu, modlą się przy kapliczkach, chowają się przed złą pogodą, na długi dystans podróżują konno, ludzie o odpowiednich zawodach zajmują się tym czym zajmować się powinni... Dużo tego. Mod zmienia także zachowanie NPC-ów podczas walki - niektórzy szybko się poddają, inni uciekają dopiero po zorientowaniu się, że nie mają już szans. Obczajcie koniecznie opis, bo to jeszcze nie wszystko.

Obrazek

---

Archery Gameplay Overhaul
Ten mod robi duuuużo dobrego, jeśli chodzi o łucznictwo w grze. Zmienia animacje na lepsze, skraca te, które trwają zbyt długo, dodaje ulepszone strzały, zmienia kamerę strzelania z pierwszej osoby... Ogólnie: jeśli system strzelania z łuku w podstawowej wersji was odrzucił, albo lubicie go tak, że aż wam się przejadł - instalujcie, gra się trochę inaczej.

Obrazek

---

Tamriel Reloaded HD
Bo tekstur HD do Skyrim nigdy za wiele. Szczególnie, że w tym przypadku mamy nie tylko tekstury w lepszej jakości, ale także większą ich różnorodność dla tych samych, powtarzających się w świecie gry obiektów - nie każdy dom jest już oteksturowany dokładnie tak samo jak wszystkie inne.

Obrazek
Na górę
  Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron